2017年12月10日星期日

HKUE酒店款待高級文憑的畢業生,係咩傳銷既?

HUKE 傳銷

HUKE 傳銷

聽到有人話HKUE係傳銷呃人既公司,唔明白D人點解會亂寫。我係HKUE度讀酒店既高級文憑,都差唔多讀完,我一路都讀得好好,又係酒店做緊實習,我D同學都讀得幾好,我地大家都覺得HKUE好好,仲有,我知道有好多師兄師姐既出路都幾好。其實HKUE既課程有保證,係同澳洲院校既課程係一樣既,證書又係澳洲院校頒發既,所以HKUE畢業生既就業情況都好理想。


HUKE 傳銷

我係HKUE酒店款待高級文憑的畢業生,依家係港島著名五星酒店返工,見到有人話學校既課程唔ok,係咩傳銷既,呃d學生報名,讀完政府唔認可,垃圾等等。真係忍唔要出聲幫學校平反,課程認受性高,學校老師仲好比心機教我,e.g採用三維教學描述酒店業的設施及架構,安排實地考察,令我更易於理解。大家不妨諗下以下幾個point:


HUKE 傳銷

1.HKUE課程唔認可,其實HKUE有10幾年歷史,比某d院校開得仲耐(以前我都冇聽過)但唔代差,如果唔OK早教育局都唔比佢注冊,仲可以收學生,早就執左啦,使等依家。


2.真係呃人仲有咁多人讀?你估學生、家長傻的嗎…投訴到你暈丫


3.有係讀過澳洲書或者common sense既人都知,澳洲政府對大學、專上學院監管好嚴厲,HKUE唔好佢地唔驚影響校譽咩,仲會同你合作搞課程?


4.我申請到政府免入息審查貸款一樣批,同其他大專院校冇唔同,課程唔認可政府會借錢比你讀書,唔怕你搵唔到工冇錢還?


HUKE 傳銷

HUKE 傳銷

基於以上幾點,大家可以仔細諗諗,純粹分享個人意見。